Erős Áki

Csípős paprikák és egyéb zöldségek termesztéséről. Kertészkedés kevés gasztroval.

Facebook

Friss topikok

  • Dr. Kovács Tibor: A balzsamkörte, keserű dinnye, keserű tök, keserű uborka egy nagyon hasznos növény a vércukor szin... (2018.02.08. 13:19) Tavasz-sűrítmény
  • C4rmin3: ...az E bEtűk azt jElEntik, hogy utána kénE nézni hogy mit is jElEntEnEk!!! Sok tErmészEtEs(!) szí... (2013.09.13. 19:32) Antipista
  • adnrew: hello énis ajkai vagyok 10 napja raktam el a Trinidad Scorpion Butch T magokat és még semmi. Csak ... (2013.04.29. 18:23) Ajka, part 3.
  • mrgarris0n: Kösz :) aztán kiderült, hogy 3-4 hetet is simán kibír. (2012.08.13. 12:56) Geri habanero csatnija
  • kkristof1: Köszi szépen. (2012.07.27. 15:38) Bonchik mostanság

2012.02.16. 22:05 Akocka

Chiliolaj, ahogy én csinálom

A chiliolaj remek kiegészítője salátáknak, tésztáknak, pácolt húsoknak, szószoknak. Én leginkább pirítóssal habzsolom.
Házilag is könnyen elkészíthető. A gugliba a gyors módszerről találsz főleg leírásokat: felmelegíted, beleteszed, állni hagyod, 1-2 nap múlva fogyasztod. Én nem így jártam el.
Az alapötlet, mint megannyi más esetben, az ágyas pálinkától jött. Fogtam a paprikákat (1 naga, 1 csokis habi, 3 jamaikai) felaprítottam és beleraktam az olíva olajba, amit hagytam szobahőmérsékleten. Hozzáraktam még egy gerezd felszeletelt fokhagymát is. De egyébként rakhatsz bele ánizst, friss zöldfűszereket, gyömbért, stb.
Utána féltsd be valahova pár hónapig, az idő kezelésbe veszi. Én körülbelül fél éve készítettem el. Kissé opálossá vált. Az íze remek. Eléggé csínyján kell bánni vele, de végülis ez volt a cél.

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro tanács chili


A bejegyzés trackback címe:

https://erosaki.blog.hu/api/trackback/id/tr354120545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása