Erős Áki

Csípős paprikák és egyéb zöldségek termesztéséről. Kertészkedés kevés gasztroval.

Facebook

Friss topikok

  • Dr. Kovács Tibor: A balzsamkörte, keserű dinnye, keserű tök, keserű uborka egy nagyon hasznos növény a vércukor szin... (2018.02.08. 13:19) Tavasz-sűrítmény
  • C4rmin3: ...az E bEtűk azt jElEntik, hogy utána kénE nézni hogy mit is jElEntEnEk!!! Sok tErmészEtEs(!) szí... (2013.09.13. 19:32) Antipista
  • adnrew: hello énis ajkai vagyok 10 napja raktam el a Trinidad Scorpion Butch T magokat és még semmi. Csak ... (2013.04.29. 18:23) Ajka, part 3.
  • mrgarris0n: Kösz :) aztán kiderült, hogy 3-4 hetet is simán kibír. (2012.08.13. 12:56) Geri habanero csatnija
  • kkristof1: Köszi szépen. (2012.07.27. 15:38) Bonchik mostanság

2012.02.23. 17:30 Akocka

Chilis csoki

A chili és a csoki nagyon jól kiegészítik egymást. Az aztékok is erre a keverékre pörögtek, persze ők még cukor nélkül.
- Végy egy tábla étcsokoládét. Én a Tibiét használom általában. Nagyon gagyival ne próbálkozz inkább.
- Olvaszd fel LASSAN gőz fölött, vagy a tálat forró vízbe helyezve.
- Adj hozzá pár csepp olívaolajat. Mikor pár cseppet mondok, ne olyan Jamie Oliver-féle pár cseppre gondolj, egy kávéskanálnyi elég. Ettől a csoki szép fényes, és könnyen keverhető lesz. Nem mellesleg a chili is jobban felszabadul benne.
- Add hozzá a chilit, és jól keverd el. Én a saját őrleményemből szoktam csinálni, ami elég ütős, így egy harmad vagy fél kávéskanálnyi bőven elég belőle. Kb úgy számold az adagot, hogy annyit tegyél bele, amennyi csípőset egy leveshez jóízűen elfogyasztasz. Nem az a lényeg, hogy elnyomja a csoki fenséges ízét, és szétkarmolja a szádat belülről. Szerintem őrleménnyel az igazi, de apróra vágott friss chilivel is biztos működik.
- Kiskanállal adagold ki valamilyen bonbonos műanyagba, és kicsit rázogasd meg, hogy teljesen felvegye a formáját. Én karácsonyi kalendáriumból kiszedett műanyagba szoktam belecsorgatni, így szép dekoratív is lesz.
- Várj 1-2 órát, míg megdermed, és pattintsd ki. Jó étvágyat hozzá!
 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro csoki chili


A bejegyzés trackback címe:

https://erosaki.blog.hu/api/trackback/id/tr724186115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása