Erős Áki

Csípős paprikák és egyéb zöldségek termesztéséről. Kertészkedés kevés gasztroval.

Facebook

Friss topikok

  • Dr. Kovács Tibor: A balzsamkörte, keserű dinnye, keserű tök, keserű uborka egy nagyon hasznos növény a vércukor szin... (2018.02.08. 13:19) Tavasz-sűrítmény
  • C4rmin3: ...az E bEtűk azt jElEntik, hogy utána kénE nézni hogy mit is jElEntEnEk!!! Sok tErmészEtEs(!) szí... (2013.09.13. 19:32) Antipista
  • adnrew: hello énis ajkai vagyok 10 napja raktam el a Trinidad Scorpion Butch T magokat és még semmi. Csak ... (2013.04.29. 18:23) Ajka, part 3.
  • mrgarris0n: Kösz :) aztán kiderült, hogy 3-4 hetet is simán kibír. (2012.08.13. 12:56) Geri habanero csatnija
  • kkristof1: Köszi szépen. (2012.07.27. 15:38) Bonchik mostanság

2012.04.17. 17:54 bazarimajom

Az ajkai helyzet

 Sziasztok Kedves Olvasók!

Egy ideje már ígértem Ákosnak hogy megszületik majd ez a poszt, nos örömmel jelentem be, hogy eljött ez a nap is! Magamat lvl 1-es hobbikertésznek minősíteném, szóval nagy dolgot ne várjon senki. Ajkán élek és szeretem a csípős dolgokat, ezért is álltam neki paprikát termeszteni, persze csak kicsiben. Február elején vetettem először, utána március elején párat a következő fajtákból: naga, csokis habanero, trinidad scorpion (butch-t, yellow, sima), purple halapeno, meg pár egyéb fajta. Mostanra minden kikelt, a korai vetésből származó palánták már virágoznak is, sőt az egyiken már termés is van :) A nagák, scorpionok nagyon szépek, remélem bőséges termésnek örvendhetek majd ha beérnek. Mivel nagyon nem értek hozzájuk, ezért semmi trükköt vagy egyéb dolgot nem alkalmazok, locsolom, illetve palánta tápoldattal etetem őket. Egy déli oldalra néző ablak párkányán, illetve egy régi ruhaszárítón foglalják el helyüket a radiátor közvetlen közelében, tehát minden adott: fény és meleg. Azt hiszem ennél több nem is kell nekik, nem is fecsérlem a szót, beszéljenek a képek: picasaweb.google.com/105676070301096803220/Paprikak

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://erosaki.blog.hu/api/trackback/id/tr524457216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása